49/95 SİNEMANINBİNYILI / 49/95 THOUSANDYEARSOFCINEMA
27. AUFF,GÖSTERİMLER / SCREENINGS,DENEYSEL FİLM VE VİDEO / EXPERIMENTAL FILM AND VIDEO,Deneysel Faz / Experimental Phase
Takvime Ekle
Europe/Istanbul
49/95 SİNEMANINBİNYILI / 49/95 THOUSANDYEARSOFCINEMA
Avusturya Austria, 2’ 49”, Renkli Colour, 16mm, 1995
Sanatçı / Artist: Kurt Kren
Dünya Hakları / World Sales: Sanatçıya ait Courtesy of Artist
Sinemanınbinyılı’nda, Kurt Kren bakış açısını sessiz ve sarsıcı bir ironiyle değiştiriyor. Görüntüler beliriyor. Bir göz sımsıkı kapalı, diğeri ise vizöre dayalı. Bu Kren’in pozları yakaladığı standart duruş. Sayısız fotoğrafçının Aziz Stefan Katedrali’ne yönelttikleri, milimetrik açılarla ayarlı kameralarının hızlı hareketi. Fotoğraflar birer birer toplu bir ahenk içinde ortaya çıkıyor.
In thousandyearsofcinema Kurt Kren turns his perspective around with a quiet and unsettling irony. The images appear. One eye tightly shut and the other pressed against the viewfinder. This is the standard position which Kren captures in single frames. Uncountable photographers, with their acutely-angled cameras directed at St. Stephan´s Cathedral whizz by. Picture after picture is about to be exposed in a form of collective unanimity.
Kurt Kren
Kurt Kren (Doğum-20 Eylül, 1929 – Ölüm-23 Haziran, 1998) Avusturya’lı avangard sinemacı. En çok Viyana’lı Aksiyoncularla (Vienesse Actionists) olan bağlantısı ve sonucunda ortaya çıkan filmlerle tanınsa da, bunlar sadece kariyerinin ufak bir kısmını oluşturmaktadır.
Kurt Kren (September 20, 1929 - died in Vienna on June 23, 1998) was an Austrian avant-garde filmmaker. He is best known for his involvement with the Vienna Aktionists and the group of films that resulted, although this accounts for only a part of his career movement.
Sanatçı / Artist: Kurt Kren
Dünya Hakları / World Sales: Sanatçıya ait Courtesy of Artist
Sinemanınbinyılı’nda, Kurt Kren bakış açısını sessiz ve sarsıcı bir ironiyle değiştiriyor. Görüntüler beliriyor. Bir göz sımsıkı kapalı, diğeri ise vizöre dayalı. Bu Kren’in pozları yakaladığı standart duruş. Sayısız fotoğrafçının Aziz Stefan Katedrali’ne yönelttikleri, milimetrik açılarla ayarlı kameralarının hızlı hareketi. Fotoğraflar birer birer toplu bir ahenk içinde ortaya çıkıyor.
In thousandyearsofcinema Kurt Kren turns his perspective around with a quiet and unsettling irony. The images appear. One eye tightly shut and the other pressed against the viewfinder. This is the standard position which Kren captures in single frames. Uncountable photographers, with their acutely-angled cameras directed at St. Stephan´s Cathedral whizz by. Picture after picture is about to be exposed in a form of collective unanimity.
Kurt Kren
Kurt Kren (Doğum-20 Eylül, 1929 – Ölüm-23 Haziran, 1998) Avusturya’lı avangard sinemacı. En çok Viyana’lı Aksiyoncularla (Vienesse Actionists) olan bağlantısı ve sonucunda ortaya çıkan filmlerle tanınsa da, bunlar sadece kariyerinin ufak bir kısmını oluşturmaktadır.
Kurt Kren (September 20, 1929 - died in Vienna on June 23, 1998) was an Austrian avant-garde filmmaker. He is best known for his involvement with the Vienna Aktionists and the group of films that resulted, although this accounts for only a part of his career movement.
T.G. 3117
Twitter'da AnkaraFF
27. AUFF
-
ROHFILM
-
ODALAR / ROOMS
-
YILDIRIM / LIGHTNING STRIKES
-
YENİDEN ÇERÇEVELEME / REFRAME
-
ESİR UFUK / CAPTIVE HORIZON
-
ADOLF WINKELMANN, KASSEL, 09.12.67, 11.54H
-
YAZLIK / SECOND HOME
-
EMPOR
-
YALNIZLIK GİBİ AMA DEĞİL / IT SEEMS TO BE LONLINESS BUT IT IS NOT
-
ABU HAL'A'NIN OĞULLARI / THE SONS OF ABU HAL'A
- Tümünü Göster