John’un Arzusu / John’s Desire
Takvime Ekle
Europe/Istanbul
John’un Arzusu / John’s Desire
John’un Arzusu / John’s Desire
Almanya - Germany /2011 / 1’36” (loop) / HD / Renkli - Colour / Almanca - German
Sanatçı / Artist: Henning Frederik Malz
Bu video, evren görsellerini kullanan çeşitli uluslararası film prodüksiyon ve dağıtım şirketlerinin animasyonlu şirket logolarından oluşturulmuş bir kolajdır. Uzayın sonsuzluğuna ve uzak galaksilerin gezegenlerine göz dikmek bu şirketlerin kurumsal kimliklerine dramatik bir etki kazandırıyor. İkinci olarak, şirketlerin ve filmlerinin küresel olarak yayılması isteklerini ifade etmesinin yanında, sinemanın bir rüya fabrikası ve arzu diyarı olduğu söylencesiyle de ilişkilendirilebilir.
This video is a collage of the animated company logos of various international film production and distribution companies which all use images of the universe. The gaze into the boundlessness of outer space and the spheres of distant galaxies lends these companies’ corporate identities a dramatic effect. The latter not only express the corporations‘ claim to the global dissemination and broad- casting of their films, but are also associated with the myth of cinema as a dream factory and realm of desire.
Almanya - Germany /2011 / 1’36” (loop) / HD / Renkli - Colour / Almanca - German
Sanatçı / Artist: Henning Frederik Malz
Bu video, evren görsellerini kullanan çeşitli uluslararası film prodüksiyon ve dağıtım şirketlerinin animasyonlu şirket logolarından oluşturulmuş bir kolajdır. Uzayın sonsuzluğuna ve uzak galaksilerin gezegenlerine göz dikmek bu şirketlerin kurumsal kimliklerine dramatik bir etki kazandırıyor. İkinci olarak, şirketlerin ve filmlerinin küresel olarak yayılması isteklerini ifade etmesinin yanında, sinemanın bir rüya fabrikası ve arzu diyarı olduğu söylencesiyle de ilişkilendirilebilir.
This video is a collage of the animated company logos of various international film production and distribution companies which all use images of the universe. The gaze into the boundlessness of outer space and the spheres of distant galaxies lends these companies’ corporate identities a dramatic effect. The latter not only express the corporations‘ claim to the global dissemination and broad- casting of their films, but are also associated with the myth of cinema as a dream factory and realm of desire.
T.G. 2066