ROHFILM
27. AUFF,GÖSTERİMLER / SCREENINGS,DENEYSEL FİLM VE VİDEO / EXPERIMENTAL FILM AND VIDEO,Bakış Makineleri: Deneysel Filmin Tarihi / Vision Machines: History of Experimental Cinema
Takvime Ekle
Europe/Istanbul
ROHFILM
Almanya Germany, 1968, 20’, Siyah-Beyaz Black and White, 16mm
Sanatçı/Artist: W. ve B. Hein
Dünya Hakları / World Sales: Sanatçıya ait Courtesy of Artist
“Film, sinema dışı mesajlar verilmek için kullanılmamalıdır.” : Wilhelm ve Birgit Hein, filmlerinin yeniden yapım aşamasını ve film materyalinin kendisini inceliyorlar. Rohfilm, akıllarda yerleşmiş film görüntüsünü yok edilişini gösteriyor ve Stephen Dwoskin tarafından fillm kurgusunun kalıntılarının görsel bir bombardımanı olarak tanımlanıyor. "Film should not be misused for non-filmic messages": Wilhelm and Birgit Hein examine in their films the process of reproduction and the film material itself. Rohfilm shows the destruction of the common "film image" and was described by Stephen Dwoskin as a "visual bombing" of shreds, fragments, dirt and leftovers of film editing.
Brigit Hein
Brigit Hein 1942'de Berlin'de doğdu. 1964'de bazı deneysel filmlerde beraber çalıştığı Wilhelm Hein'la evlendi. 1968'de, Köln'de bir sergi mekanı olan XSCREEN'in kurucuları arasında yer aldı. 1993'de filmi Die Unheimlichen Frauen ile Alman Film Eleştirmenleri Derneği En İyi Deneysel Film ödülünü aldı.
Brigit Hein was born in Berlin in 1942. In 1964, she married Wilhelm Hein, with whom she collaborated on several experimental film projects. In 1968, she co-founded XSCREEN, an exhibition space in Cologne. In 1993, Hein won the German Film Critics Association Best Experimental Film Award for her film Die Unheimlichen Frauen.
Sanatçı/Artist: W. ve B. Hein
Dünya Hakları / World Sales: Sanatçıya ait Courtesy of Artist
“Film, sinema dışı mesajlar verilmek için kullanılmamalıdır.” : Wilhelm ve Birgit Hein, filmlerinin yeniden yapım aşamasını ve film materyalinin kendisini inceliyorlar. Rohfilm, akıllarda yerleşmiş film görüntüsünü yok edilişini gösteriyor ve Stephen Dwoskin tarafından fillm kurgusunun kalıntılarının görsel bir bombardımanı olarak tanımlanıyor. "Film should not be misused for non-filmic messages": Wilhelm and Birgit Hein examine in their films the process of reproduction and the film material itself. Rohfilm shows the destruction of the common "film image" and was described by Stephen Dwoskin as a "visual bombing" of shreds, fragments, dirt and leftovers of film editing.
Brigit Hein
Brigit Hein 1942'de Berlin'de doğdu. 1964'de bazı deneysel filmlerde beraber çalıştığı Wilhelm Hein'la evlendi. 1968'de, Köln'de bir sergi mekanı olan XSCREEN'in kurucuları arasında yer aldı. 1993'de filmi Die Unheimlichen Frauen ile Alman Film Eleştirmenleri Derneği En İyi Deneysel Film ödülünü aldı.
Brigit Hein was born in Berlin in 1942. In 1964, she married Wilhelm Hein, with whom she collaborated on several experimental film projects. In 1968, she co-founded XSCREEN, an exhibition space in Cologne. In 1993, Hein won the German Film Critics Association Best Experimental Film Award for her film Die Unheimlichen Frauen.
T.G. 3363
Twitter'da AnkaraFF
27. AUFF
-
MED / HIGH TIDE
-
ALEXANDER BERKMAN
-
HOTEL / OTEL
-
STEENBECK'LE FİLM BOYAMA / PAINTING ON FILM ON A STEENBECK
-
MADELEINE-MADELEINE
-
EN KÜÇÜK CIVILTI/NESNELERİN BOYUTU/ EVİN YIKIMI / THE SMALLEST TWEET/THE SCALE OF THINGS/BRINGING THE HOUSE DOWN
-
KASKARA
-
SEMRA ERTAN
-
DIE SCHLEUSE
-
ODALAR / ROOMS
- Tümünü Göster