KENEDİ EVLENİYOR / KENEDI IS GETTING MARRIED / KENEDI SE ŽENI
27. AUFF,GÖSTERİMLER / SCREENINGS,DÜNYA SİNEMASI GÖSTERİMİ / WORLD CINEMA SCREENINGS,Çok Uzaktan Gelmiş Olamayız!”: Želimir Žilnik Toplu Gösterimi / We Couldn't Have Come From This Far Away!”: Želimir Žilnik Retrospective
Takvime Ekle
Europe/Istanbul
KENEDİ EVLENİYOR / KENEDI IS GETTING MARRIED / KENEDI SE ŽENI
Sırbistan – Serbia / 2007 / 80’ / HD / Renkli-Color / Sırpça, Hırvatça, Almanca, Roman Dili, İngilizce, Türkçe – Serbian, Croatian, German, Romani, English, Turkish > Türkçe ve İngilizce Altyazı - Turkish and English Subtitles
Yönetmen /Director: Želimir Žilnik
Senaryo / Screenplay: Želimir Žilnik
Görüntü Yönetmeni / Director of Photography: Miodrag Milošević
Kurgu / Editing: Vuk Vukmirović, Branislav Klašnja
Oyuncular / Cast: Kenedi Hasani, Salji Hasani, Beni Haliti, Max Steiner, Philipp Eisenmann, Slađana Pavlica, Maksut Huma, Ethem Saygieder
Yapım / Production Company: Terra Film
Kopya Temini / Print Source: Sarita Matijevic (smatijevic@sbb.rs)
Kenedi, ailesine bir ev yaptıktan sonra büyük borca girer. Kenedi kendini, geçinebilmek ve borcunu ödeyebilmek için günlüğü 10 Euro’ya bile razı bir halde iş bakmaya başlarken bulur. En sonunda Kenedi seks işçisi olarak iş aramaya başlar. Başlarda yaşlı kadınlara ve dullara hizmetini sunarken daha sonraları zengin erkeklerle birlikte olmaya başlar. Avrupadaki eşcinsel evlilikle ilgili yeni yasaları öğrenince, AB bölgesinde yasal statüye ulaşabilmek için bu fırsattan yararlanmanın yollarını aramaya başlar. Fırsat EXIT Müzik Festivali sırasında Münih’ten gelen Max ile tanışınca geçer eline. Ama acaba umu vaadeden ilişkileri Kenedi’nin sorunlarına çözüm olacak mıdır? Tıpkı üçlemenin ilk iki filminde de olduğu gibi, Kenedi kameranın odağında olmasa da hayatının aktarıldığı sahnelerin oluşumunda aktif olarak rol alıyor.
Kenedi is in a huge debt after building a house for his family. He finds himself searching for any kind of work, even for as little as 10 Euros per day, to support himself and help relieve his debt. Ultimately, Kenedi decides to look for a job as a sex worker. Initially selling his services to older ladies and widows, he soon expands his “business”, offering sex to wealthy men. When he finds out about new liberal European laws on gay marriage, Kenedi sees prospects in looking for a “marriage material”, to obtain a legal status in EU. The opportunity arises during EXIT Music Festival, when he meets Max, a guy from Munich. But will their promising relationship provide the solution to Kenedi’s problems? Just like in the other two films of the trilogy, Kenedi is not merely the object of the camera, but is actively occupied in shaping the scenes of his life being reconstructed by it.
Yönetmen /Director: Želimir Žilnik
Senaryo / Screenplay: Želimir Žilnik
Görüntü Yönetmeni / Director of Photography: Miodrag Milošević
Kurgu / Editing: Vuk Vukmirović, Branislav Klašnja
Oyuncular / Cast: Kenedi Hasani, Salji Hasani, Beni Haliti, Max Steiner, Philipp Eisenmann, Slađana Pavlica, Maksut Huma, Ethem Saygieder
Yapım / Production Company: Terra Film
Kopya Temini / Print Source: Sarita Matijevic (smatijevic@sbb.rs)
Kenedi, ailesine bir ev yaptıktan sonra büyük borca girer. Kenedi kendini, geçinebilmek ve borcunu ödeyebilmek için günlüğü 10 Euro’ya bile razı bir halde iş bakmaya başlarken bulur. En sonunda Kenedi seks işçisi olarak iş aramaya başlar. Başlarda yaşlı kadınlara ve dullara hizmetini sunarken daha sonraları zengin erkeklerle birlikte olmaya başlar. Avrupadaki eşcinsel evlilikle ilgili yeni yasaları öğrenince, AB bölgesinde yasal statüye ulaşabilmek için bu fırsattan yararlanmanın yollarını aramaya başlar. Fırsat EXIT Müzik Festivali sırasında Münih’ten gelen Max ile tanışınca geçer eline. Ama acaba umu vaadeden ilişkileri Kenedi’nin sorunlarına çözüm olacak mıdır? Tıpkı üçlemenin ilk iki filminde de olduğu gibi, Kenedi kameranın odağında olmasa da hayatının aktarıldığı sahnelerin oluşumunda aktif olarak rol alıyor.
Kenedi is in a huge debt after building a house for his family. He finds himself searching for any kind of work, even for as little as 10 Euros per day, to support himself and help relieve his debt. Ultimately, Kenedi decides to look for a job as a sex worker. Initially selling his services to older ladies and widows, he soon expands his “business”, offering sex to wealthy men. When he finds out about new liberal European laws on gay marriage, Kenedi sees prospects in looking for a “marriage material”, to obtain a legal status in EU. The opportunity arises during EXIT Music Festival, when he meets Max, a guy from Munich. But will their promising relationship provide the solution to Kenedi’s problems? Just like in the other two films of the trilogy, Kenedi is not merely the object of the camera, but is actively occupied in shaping the scenes of his life being reconstructed by it.
T.G. 1861